Big Brother and online Hunger games.
Oliviaxoxo

Oliviaxoxo's blogBlog

  1. LOVELIFE
  2. my back
  3. (+/-) fighterman's attitude toward life
  4. (+/-) blackened catfish
  5. weakest link skype game
  6. okay so my Nain (nan)
  7. bend your knees
  8. blogs page is cut throat
  9. will you marry me?
  10. does my paperface
  11. Who wants to call with
  12. Just woke up
  13. LOL currently at the aiport
  14. alright designing question
  15. That amazing moment when you see
  16. i think i smell of garlic now
  17. smell of garlic bread cooking
  18. Pizza needed
  19. Just got home
  20. ***Stars Assessment for Game 452!***
  21. 5th place in stars 451 (i think?!)
  22. NOMINATED FOR 5TH IN STARS
  23. Thank you for all the Happy birthday's today
  24. HERE IS THE Q&A!!
  25. THANK YOU 55.9% DAY MADE!!!
  26. me when i find a Welsh speaker on this site
  27. THANK YOU SO MUCH 61.5%
  28. IM SHAKING
  29. tempted to join stars
  30. Belated 400th Success
  31. who this hoe?
  32. What do you call a sheep with no legs?
  33. **FINAL 3 IN STARS**
  34. MOM WE MADE IT
  35. soho17 babes integrating
  36. girl welcome to my filter list
  37. doing a stars cast assessment
  38. PYN
  39. GOALSSSSS
  40. so tomorrow
 

girl welcome to my filter list

7thJun 10, 2017 by Oliviaxoxo
Kaylabby
Kaylabby
No title
Oliviaxoxo
You are kinda disgusting

Comments

GET HER
Sent by christossss,Jun 10, 2017
Ugh slay her Welsh Queen !!11!!!
Sent by Pieguy555,Jun 10, 2017
get that crack whore
Sent by Memphis_Grizzlies,Jun 10, 2017
Yeah, I filtered her too. I was rooting for someone in a game and she called me pathetic at absolute random, lmao.
Sent by ConstanceMarie,Jun 10, 2017
shes so fucking annoying and petty, she has the mind of a 13 year old its awful
Sent by PureEssence,Jun 10, 2017
drag her mom !!!
Sent by titoburitto,Jun 10, 2017
the girl wasn't raised right i tell ya what
Sent by Spicoli,Jun 10, 2017
QUEEN
Sent by SmoothStalker12,Jun 10, 2017
Random as hell
Sent by woeisme,Jun 10, 2017
Team Olivia!
Sent by Forest_Knight,Jun 10, 2017
Oh my.
Sent by useamint,Jun 10, 2017
You're not disgusting tho
Sent by Sam_Hamwich,Jun 11, 2017
youre very disgusting
Sent by BrenLa,Jun 11, 2017
Olivia why are you so insecure tho?
Sent by Scononduders,Jun 11, 2017
get her!
Sent by Steven999,Jun 11, 2017
is she still on this website lol
Sent by zachboy967,Jun 11, 2017
She's the disgusting one here.. ILY Olivia <3
Sent by acyuta,Jun 11, 2017
I filtered her too, even though I thought we were friends!
Sent by 2Beastly,Jun 11, 2017
Oh god that Bitch is literally fucked in the head.
Sent by DiamondsArentForever,Jun 11, 2017
SHE GETS AN ATTITUDE OVER LITTLE THINGS LIKE JUST A NICE MAIL SAYING PLS DO SOMETHING WITHOUT CALLING MY GAME RIGGED
Sent by survivingreality,Jun 11, 2017

Leave a comment